Pagina's

zondag 1 september 2013

LIST- TO DO

Iedereen heeft wel dingen die hij/zij ooit in zijn leven nog wilt doen. Ik heb ook zo mijn plannen, en ik besloot deze op te gaan schrijven. Ik heb alles wat ik heel graag wil opgeschreven in deze grote 'TO DO' list, en steeds als ik iets van dit lijstje doe, kan ik het afstrepen, zo heb ik een overzichtje van wat me nog allemaal te wachten staat de komende jaren. (Deze leest zal ook boven in bij de header komen te staan!) Lees snel verder als je wilt weten wat er allemaal op mijn lijstje staat!

  • Naar de fotovakschool
  • Goed leren fotograferen 
  • Mijn diploma halen voor de grafische opleiding
  • Eigen armbandjes-lijn uitbrengen
  • Een reis maken naar Australie & Nieuw Zeeland
  • Met papa naar Lissabon 
  • Met mama shoppen in London 
  • Naar Parijs met mijn vriend
  • Een dagje uit met mijn broertje
  • Verhuizen (eigen huis inrichten!) 
  • Mijn kamer helemaal veranderen naar mijn eigen idee
  • Ferry Doedens meeten 
  • Acteren in een serie of film 
  • Figureren in GTST
  • Een eigen serie of film schrijven 
  • Een keer op een olifant rijden 
  • Stoppen met nagelbijten CHECK!
  • Sparen voor een nieuwe macbook/imac
  • Zwemmen met dolfijnen
  • Autorijbewijs halen
  • Een eigen fotostudio hebben
  • Parachutespringen
  • Meer boeken lezen 
  • Een tattoo ontwerpen en laten zetten
  • Hardlopen
  • Een etentje organiseren
  • Een taart bakken
  • Koekjes bakken
  • Mijn schetsboek helemaal vol maken in 365 dagen. 
  • Zoveel mogelijk handtekeningen van Bekende Nederlanders. (Ferry Doedens 1x, Pip Pellens 1x)
  • Op televisie komen 
  • Meer jurkjes dragen 
  • Een beroemd persoon ontmoeten 
  • Polaroid foto's maken 
  • Een ouderwets plakboek maken 
  • Mijn haar heel lang laten groeien 
  • Een eigen liedje schrijven
  • Zelf een pizza bakken 
  • Stage lopen bij een fotograaf
  • Op een heel groot podium optreden 
  • Een concert van The Script bijwonen. 
Tot nu toe heb ik 40 dingen kunnen bedenken, die ook realistisch zijn. Zodra ik meer dingen weet zal ik deze gewoon toevoegen aan de lijst. :) 

Welke dingen wil jij nog doen? 


Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten