Pagina's

maandag 23 september 2013

INSPIRATION: PHOTOGRAPHY

Het feit dat ik drie fotoshoots met kids heb staan in oktober leek het me een slim idee om wat inspiratie op te doen. En op welke site kan dat beter dan op pinterest.com? Ik zocht op 'Kids Photography' en 'Kids portrait' en vond de volgende prachtige foto's. Lees snel verder. 


Aller eerst hou ik heel erg van zwart wit fotografie, en vind ik dit echt super mooi gelukte foto's. Misschien is hij qua 'guldesnede' niet helemaal goed, maar dat maakt voor de uitstraling van deze foto's niets uit. 


Dan inspiration point nummer 2. Laat kids lekker kids zijn. En wat is er leuker dan kinderen zien genieten van wat ze doen (OMG wat klinkt dat serieus). Ik vind beide foto's prachtig doordat je ziet dat de kinderen genieten van wat ze doen.


Cliqfotografie maakt prachtige portretten van familie's, dus niet alleen kinderen. Ik vind het onwijs leuk hoe ze dit beeld hebben samen gebracht door boven alle 4 de kinderen op een beeld te fotograferen en beneden alle kinderen apart op de foto te zetten. En wat is die eerste een dotje! 

Deze foto's vind ik mooi door de scherpstelling van de foto's. Bij foto 1 en foto 2 is de achtergrond wazig en valt hij dus weg. Zo komt, wat belangrijk is, meer naar voren. 


Ik vind het leuk om naar plaatjes te kijken van schattige kindjes die poseren maar meestal is het nog mooier om kinderen te zien genieten van de omgeving en gewoon lekker spontaan foto's te maken. 

Liefs Denise


Geen opmerkingen:

Een reactie posten